obama banana

  

obama blev väl inte helt otippat usas president för den här gången? blir nog bra med en demokrat där ett tag..

idag har jag gjort ingenting och det har varit rätt skönt. pysslat med och varit ute med aisi och gått. har varit sjukt dimmigt härikring hela dagen verkar det som. och dessutom är det så mörkt! känns konstigt att det går så fort och att det snart är december. det är verkligen världens underbaraste månad. första advent, min födelsedag, andra advent, lucia, julmusik tredje advent, farmors födelsedag (alla träffas på den sidan släkten), fjärde advent, julafton, juldagen, annandagen (bikbok-rean here i come hoho) och mellandagarna och sen nyår! älskar december.. mmh :) iår blir dessutom massa party, förhoppningsvis en massa jobb, magnus betnér hoppas jag och så peter jöbacks julkonsert. det pirrar ända ut i tårna när jag tänker på hur underbar min decembermånad kommer bli!!! massa kärlek också.. min underbara christoffer keränen.

nu = tv och wok.
imorgon = jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0