SLUT

helt slut med stora bokstäver och gärna utropstecken och understruket!
hade min andra "plockdag" idag. det som är skönt är att tiden går så fort, men enligt min mening är det inte värt det.
superont i fötterna, ryggen och händerna efter alla typ 18 kilos hundmatssäckar, rengöringsmedel, kattmatsburkar och blöjor jag har plockat med idag. det är okej ibland, men jag skulle bli så jävla less om jag skulle göra det varje dag.
jag vill träffa och prata med folk, inte konserver.

blir dessutom förvånad när jag fick höra inställningen till hurvida man tackar ja eller nej till jobb eller inte. att vilja och vara positiv till att jobba är inte lika med att vilja lägga ner 10 timmar om dygnet, varje dag, varje vecka och dessutom skita i alla andra prioriteringar när det dyker upp jobb. bara för att man inte kan jobba en eller två gånger så betyder inte det att man inte vill eller att man är lat och otacksam. folk är så trångsynta!!

imorgon är det mitt första pass på mejeri tror jag. på torsdag tänker jag vara ledig för första gången på 10 dagar. det tycker jag att jag är värd. ladda batterierna måste man ibland..

nu : halv åtta hos mig och glöööggg  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0