snuskdag



idag var en snuskdag. det va en riktigt vedervärdig dag i hela fyra timmar. jag orkar inte ens tänka på det en gång till så ni får fantisera själva istället för att jag ska berätta. imorgon är jag ledig och får ladda batterierna iallafall. ska simma och lämna nycklar på the old place tänkte jag väl. får se om jag orkar mig ut dit ens. men marieberg vore ju mysigt..

även om jag kommer komma ihåg den här dagen som riktigt fittiiiiggg så har det hänt en hel del bra grejer också måste jag erkänna.. betalade tillbaka de pengarna jag hade lånat av mig själv bland annat. haha. hatar till och med o låna av mig själv. har dessutom funderat på julklappar och kommit på massa bra o ge bort. julpyssellistan börjar bli lång och jag är så sugen på att sätta igång. 

köpte de finaste ljusen det här årtiondet idag. ska elda dom lite nu tänkte jag. aisi, pappa och christoffer ligger o sover i vardagsrummet som tre stendöda ting. omöjliga att väcka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0