josef fritzl kommer o tar dig.



1 = arbogamorden. Sen kom Engla-mordet. Efter det har det hunnit bli en mängd äckliga fall under 2008. Josef Fritzl avslöjades efter att ha hållit en stor del av sin "familj" inlåst i sin källare. han hade dessutom utnyttjat sin dotter sexuellt och hon hade fött flera av hans både barn och barnbarn. Det kommer fram att en man hållt sin sambo inlåst i flera år; i en campingstuga? och det är inte klart än: en pensionär utan uppsikt på ett äldreboende kvävs efter att löständerna fasnat i svalget. en annan växer fast på en madrass på ett sjukhem i norge. om någon har missat Caroline Stenvall-mordet, kan jag ju påminna om det också. och trebarnspappan som i veckan blev torterad med elchocker pågrund av en ynka summa pengar? och jag vet inte hur ni är, men jag reagerar knappt längre? rycker bara på axlarna och kollar nästa nyhet. usch

sandra och jag var på medelgympa. trött tjäj nu.
du är vad du äter var bra, men vad sega dom var.
nu är det dusch och sen övningsköra o hämta mami :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0