2 dagar kvar

lyssna noga: två dagar kvar och sen har jag varit snusfri i ett år. ett helt år? känns sjukt men bra även om jag gråter lite på låtsas ibland för att jag saknar mina goda snusar.

idag är det ångestmåndag. jag har alltid ångest på måndagar? fattarnte. men iallafall, man kan ju inte få allt antar jag..
igår jobbade jag. helt sjukt va roligt det va och det va nog fan skönast att komma hem. jag vill komma hem varje dag = jag vill jobba varje dag. får väl se vart det hela tar sig. men just nu känns det ganska tröstlöst. nu ska jag sluta grina hoho

jag måste börja plugga teori. min man har ju fixat något fränt teoriprogram till mig som jag faktiskt borde använda. vet knappt om det är höger eller vänstertrafik i sverige, och än mindre vad alla små skyltar betyder? nog om det, för jag har jo kommit på att jag borde bli svarthårig igen och dessutom skaffa mig en trevlig liten lugg. fast jag är fortfarande rätt osäker så det skiter vi i idag iallafall. nu blir det nog chailatte och sen promenad. kiss

kolla skorna? höll på o dö lite när jag såg dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0