AJÖSSSSS

idag fick jag ett psykbryt för idag fick jag jobb på ica maxi! åh vad jag kan. så snart ska jag dit på introduktion, prova ica maxi kläder och sitta i kassan och lära mig massa roliga saker. can't wait for it. men så är det ju en nackdel och det är att det bara är extra. extra extra extra. alltid extra. så dom kommer bara ringa och ha sig men det verkade kunna bli en del. fuck theeem annars. det lovar jag.

nåja. nu har jag städat överallt, till och med toaletten. och diskat. och plockat undan. jag är som lotta på bråkmakargatan; jag kan allt haha
och snart ska jag och mina två kvinnor anna och sandra gå till arbetsförmedlingen och göra nåt. får väl se vad vi tar oss till för skoj. sen ska jag åka hem och kramas med aisi för henne saknar jag.

vet ni? i förr går stod det en älg på min grannens altan och massa grejer. och sen sprang den runt i kvarteret och ramlade och hade sig så det har varit rätt mycket älgskvaller de senaste dagarna. men igår fick dom skjuta den för den hade kritvita ögon och va blind? det va en alien - älg! jag är helt fascinerad..

undra hur mycket pengar jag har egentligen? jag undviker helst kontoutdrag och internetbanken numera :)
älskar att smita

nejnuni. nu ska jag terrorisera mina kvinnor och sen blir det kamomillte för hela slanten. jag är såld tjäj. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0