ettårs-jubileum

sådär. idag firar jag och snuset ett år utan varandra. rätt okej dag, med andra ord..

förövrigt så satt jag i kassan helt själv idag på ica maxipaxi. trodde jag skulle dö litegranna, men jag lever ju nu så det gick väl bra? eller jag sabbade lite i systemet i början men sen gick det som en dans och mina tre timmar var avprickade. har dock liksom inte fått alla grejer än tror jag? får tjata imorgon på kvinnorna och männen och se vad som händer i guess.

efter att jag hade slutat på mitt nya spännande jobb gick jag hem och våldgästade min man lite. det är alltid ok.
annars har jag mest yogat idag. rätt skönt måste jag säga. imorgon ska jag shoppa och fixa nya lampor till min cykel så att jag, hör och häpna, kan cykla hem imorron kväll när jag slutar 22:15. hoppas jag inte blir mördad och våldtagen.

PS MÅSTE BERÄTTA.
gjorde nyss ett besök på min internetbank och insåg att jag har hållit hårt i mina slantar och bara slösat typ 1000 kr sen förra månaden. imorgon kommer belöningen. hejdå nu ska jag laga wok med gitrongräs och grejer. håll i hatten 

OCH PS IGEN CHRISTOFFER KERÄNEN jag rä så sjukt tok-uppöveröronen-kär i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0