fucker och sucker

dagsformen är lika med rätt kass faktiskt. min nya sport kommer förmodligen bli att 1: sova bort dagen 2: söka jobb-bort dagen och så nummer 3: läsa bort dagen. förbaskat också.
men idag har jag också klagat bort dagen en del, eftersom min mage känns totalt AJAJAJ! ända bak i ryggen också? är inte så skönt, faktiskt.

nu ska jag fara till staden och storhandla med pappa. fyfan vad jag hatar att vara jobblös(inkomstlös framförallt.)
tack och adjö


så här ska jag sätta mig med aisi imorgon på köpmangatan eller kanske drottninggatan haha
fast alla skulle bara skratta gott o säga : har man en sån rund hund så tror jag nog inte det tryter i plånboken.
nej, nu ska jag va snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0