jag hatar söndagar

egentligen borde söndagar vara som alla andra lediga dagar, typ glada och just lediga. men neeee. nån kom på att då ska man va stressad å arg. och jag ska ha mest pms i hela världen. tack jesus och hans kompanjoner. men jag ska snart åka o träna och då brukar man bli lite gladare. endorfiner is the winner, antar jag..

igår va vi ute och åt, jag mamma pappa och emma. gott va det och sen rullade vi hem hela högen. fast servitrisen såg ut som den japanska versionen av ugly betty. roligt tyckte jag faktiskt.

och vet ni vad emma berättade ? jag har funderat över det en del, faktiskt. i göteborg finns det tydligen nån laglig hora av något slag? som liksom ligger runt för lite veckopeng och sen BÅDE betalar skatt och deklarerar sina inkomster? ja inte vet jag, men jag funderar.

jag är arbetslös. alla andra får jobb fast dom bara ligger hemma på sängen och säger "jag hatar o va arbetslös, ge mig ett jobb.." och så får de ett jobb och tjänar pengar, och jag får börja gå på socialbidrag eller nåt. fast emma sa att då va jag tvungen och ta ut alla mina fonder först. aldrig sa jag då. de ska bara sitta där och få mig att känna mig rik i situationer som de här. jag kanske får bli örebros första "lagliga" hora istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0