off

vart har det tagit vägen? orken, viljan och lusten? har absolut ingen aning.

okej att det aldrig blir som man har tänkt sig, men det vore ju roligt om nåt funkade nångång?
det var ju knappast såhär jag trodde att allt skulle se ut för ett år sen. lite mer lyckat trodde jag faktiskt
orkar inte vara bitter men likförbannat är jag det ändå? det är knepigt
jag är som en jävla pms-bomb som bara går runt och tickar och exploderar lite då och då. varför vet jag inte, för nu jobbar jag, jag har en underbar boyfriend, har egentligen sjukt mycket roligt framför mig och dessutom så börjar min favoritmånad alla kategorier snart. MEN NEJ. vi går runt och är förbannade istället. MYCKET ROLIGARE. eller inte..

jaja. kaffe nu och kanske lite träning eller jag vet inte
ha det bra och var glada puss

måste uppdatera; lite gladare. tackotack. har städat och fixat hela eftermiddagen, duschat, pratat med emma och farmor i telefon och snart ska jag och papi åka o handla. har ju lite myspyssel till min man pågång :) cosy kväll är inga fel och går alltid hem! ikväll är det dessutom rosa bandet galan. skänk pengar. nu ska jag kopiera saker till arbetsfuckingförmedlingen som jag ska till imorgon. tur att jag har anna o sandra haha. kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0