personligt brev hit o dit. trååååkigt

fyfan vad tråkigt mitt liv är. om någon skulle fråga mig vad jag gör skulle jag bara kunna säga : söker jobb.
- men vad gör du på fritiden då?
- söker jobb.. skulle jag uppgivet svara. för det är ju fan det jag gör. och det har blivit lite av en grej att bara söka jobb. tillhör man inte den gruppen människor som kan sälja sig själv bättre än ett par strumpor eller ett soffbord, eller de som sitter med hur mycket kontakter som helst, så är det inte så lätt att hitta ett workie. de har till och med startat en hemsida där arbetslösa människor ska blogga om hur de söker och jobb och får dagarna att gå som arbetslösa. den ser rätt flashig ut också, så det är väl mest en klapp på axeln till alla arbetslösa eller nåt. www.jobbsokarna.se heter den, om ni skulle få lust och bli lite peppade och se att det minsann inte bara är ni som är misslyckade och värdelösa. haha elakt.

nåväl, så tråkigt har jag inte. nu ska jag ju skriva om mitt personliga brev. det som är så kul! hur svårt kan det vara o skriva om sig själv egentligen? jag vet ju allt som jag inte är och jag vet ju allt som jag är också, men likförbannat är det svårt varje gång för det..
frågade mamma, och hon sa bara att jag skulle skriva att jag var snabb i käften. tror jag låter bli.

nu ska jag slipa på det där jävla brevet. sen har jag lite ställen att posta ansökningar till som jag har pratat med.. jaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0