desperat

halli hallå
idag är det måndag och det spelar ju liksom ingen roll när man är en arbetslös liten skit som jag. då har man ju ledigt på veckans alla dagar, och det låter ju himla mumma. men nej du, det ska jag tala om för dig; jag skulle hellre äta bajs ideellt just nu än o sitta hemma och käka äpplen och rulla tummarna. fyfan va trist. och jag måste va trist, eller?

det har iallafall varit en prima helg. då behöver man inte tänka på att man inte har nåt jobb o gå till för då är ju typ alla lediga! weho. emma har varit hemma och det har varit mysigt, trevligt, gosigt och bra. tänkte göra en favorit i repris och åka ner till henne nästa helg. det blir bra det. förövrigt; så här har helgen sett ut, för er som undrar:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0