höstsol och nooo jooob

det enda jag kan trösta mig med är att jag inte är ensam om att va arbetslös. fast egentligen så är jag inte arbetslös! för idag ringde lek&buslandet och tyckte jag skulle ha lite kalajs nästa helg. så jag menar: jag är inte arbetslös, det går bara väääldigt lång tid mellan mina arbetsdagar :) och dessutom är det jobbmässan nästa onsdag, då kommer jag nog få träffa några som är likasinnade. danke

jaja, måste dra en liten repris av min göteborgshelg. den va det mesta och bästa på länge i sin klass. fint väder och massa mys. och jag älskar göteborg. så är det.

nu ska jag söka fler jobb och fler jobb och fler jobb. sen ska jag åka hem och slå in paket, för så vitt jag vet fyller någon år på FREEEDAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0