varför anstränga sig??

hur jävla svårt ska det vara och få ett jävla jobb?
"justja, jag lämnade en stock här utanför. om du väntar två sekunder så ska jag hämta den, och sen ska du få den i röven"
det höjde ju iallafall humöret ett snäpp. snutt

den här dagen har väl varit ungefär lika dålig som den är pissgrå.
jag har inte gjort något nödvändigt överhuvudtaget. och det va inte skönt, så som det brukar
och som grädden på moset har jag noll koll på mig själv.
jag vet inte hur jag vill se ut, vad jag vill göra, vad jag vill äta, vad jag vill lukta eller vad jag vill säga. NADA
börjar bli lite scared, med tanke på att jag hade sådana ambitioner om att ta mig långt inom något jag verkligen VILL.
hallå, jag VILL inte ens något, så hur fan ska det gå till?

dessutom börjar jag bli förkyld. nyser. hostar. snorar. och grinar lite på köpet.
JAG VILL GÅ I SKOLAN IGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0