a day off


idag har jag varit ledig. helt underbart skönt vill jag lova.
började med att sova länge även om jag blev väckt innan.. men men
sen tog jag mig en vända på stan innan jag åkte hem, gjorde soppa
och sen gick jag ut. sen kom sandra! åååh, mys. vi drack
te och pratade. sånt får man inte nog av..

vid 6 åkte jag och joanna hem till emilie :) har verkligen saknat dom två!
det blir så konstigt, för när man går i skolan ses man i stort sett varje dag
och så tar man studenten och så vips så är det inte en självklarhet längre.
joanna och emilie har ju dock varit lite duktigare på att hålla kontakten..
har blivit för mycket jobb och för lite vänner för mig under dethär året känner jag

nu har jag varit en bra dotter och gett mamma massage. nu ska jag
lägga mig i sängen och läsa lite innan jag definitivt ska sova djupt.
imorgon bitti satsar jag på gym, men vi vet ju alla hur skön sängen kan vara..
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0