full rulle


jag är en turist

jag gillar på något vis när det är full rulle.
ikväll färgade jag håret, sen åkte jag till emilie och co
och tittade på när de tvättade bilen.
sen gick jag ut och gick i en timme med pappa och aisi
och fick svar på alla mina hundra frågor jag samlar på
mig under en dag. det är underligt att pappa nästan alltid har
svar på alla mina frågor. eller så hittar han bara på något
för att jag ska vara tyst? man kan aldrig veta.

nu är jag mest sugen på att sova. men först ska jag prata med
christus en lång stund i telephonen.
imorgon när ni jobbar och sliter är jag ledig, tänk på mig då.
sen när ni kommer hem och slappnar av på kvällen. då jobbar jag.
tänk på mig lite då också är ni snälla.
kissekiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0