godmorgon måndag



eller inte morgon, snarare förmiddag. men iallafall. jag har fått tvingat mig sjäklv att sova idag.
har vaknat 35 gånger sen halv 7 och velat gå upp. men jag tänkte att det skulle vara skönt o få sova lite
sagt å gjort. nu har jag sovit ut och ska snart åka till jobbet för 4 timmars arbete. alla timmar är bra timmar,
får man väl tänka.

igårkväll kom vi hem från göteborg, där jag mami, papi och aisi har hälsat på emma sen i fredags.
och det har verkligen varit hur mysigt som helst. ville inte åka hem!
hon bodde superfint och mysigt (som vanligt)
vi hann med mycket under helgen faktisk, alltifrån promenader och lite shopping till grillning vid havet.
inte så dumt

har hur mycket roliga bilder som helst men dom får jag ta tag i efter jobbet och motionen.
idag är det dessutom sol så det ska nog inte ta emot så värst mycket idag.
seee youuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0