kvällspigg



har varit som en zombie hela dagen. plötsligt blir klockan 11 och vad händer då?
jag blir appigg! får väl se om jag slumrar när jag lägger huvudet på kudden.
förmodligen inte.

apmycket folk på jobbet vilket gav en helt slutkörd matilda idag.
slutade iallfall klockan 5 och jag antar att det blev ännu mer efter det.
har hunnit med en lånpromenad med pappa och aisi iallafall, och det är
guld värt. får väl se om jag orkar upp imorgon eller om jag pritoriterar sömnen.

måste försöka intala mig att den här blir bra. känns apsegt att gå upp och
åka iväg varje dag. typ 10 dagar i streck. så allt bra med den här veckan:
- jag kommer tjäna massor med pengar.
- jag kommer typ inte hinna göra av med några pengar. (eller jo. det har jag gjort.)
- emma kommer hem på torsdag.
- jag slutar 4 på torsdag.
- det är sjukt fint väder.
- och jag har nya shoes

så. matlådefix och sen lägga huvudet på kudden. då var den tisdagen avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0