lite kalas


gud så skön dag.
sov jättelänge och jag tänker inte säga hur länge.
sen gick jag upp, satte mig en stund i solen
och åkte in till stan till christoffer
tänkte åka o träna med det blev aldrig av haha.
så kan det gå
sen iväg till maxi och handla
hem o ha kalas för aisi som fyller 9 år imorgon
sen långpromenad och nu har jag så ont i ena
foten att jag funderar på att amputera bort den
en stund iallafall

imorgon ska jag jobba, blö


haha aisi med sin nya gris som hon fick i present. den låter som en gris när
man trycker på den eller biter i den. haha fyfan vad vi har skrattat, så att vi
har gråtit! har nog aldrig sett henne så förvånad,rädd,glad och helt till sig
på samma gång. helt sjukt roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0