mysmorgon



som vanligt när jag ska vara hemma med aisi så slutar det med sovmorgon
vi är väl ungefär lika stora sovgrisar båda två och snarkar gärna ikapp
hade ställt klockan på 8 för att hinna med massa grejer innan jag ska åka
till jobbet men det blev inget med det ;P inte förrän vid 10 masade jag mig upp.
skööööönt!
och det är ju knappast något vårväder idag. så sjukt kallt att jag tillochmed funderar
på vantar. i april liksom? kommer väl kanske bättre väder till helgen får vi hoppas :)
nu är jag seeeg och vill inte jobba 4 timmar. haha skulle ju egentligen varit ledig
men jag ska gå promenad till jobbet så det gör ju någon nytta iallafall.
ikväll blir myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0