pollenchock



mina ögon är aptorra, min näsa rinner och jag är hängigast av de hängiga. på jobbet undrar kunderna om jag gråter, en tant va så söt och gav mig tillochmed en näsduk höromdagen. haha ibland smälter mitt hjärta åt alla snälla människor som finns.
värst är det dock med alla otrevliga och helt omöjliga människor. då blir jag arg.
bajsmänniskor
vi har dessutom fått nya kläder på jobbet. kycklinggula.

jag och pappa var nyss ute på en kvällspromenix. alltid lika skönt även om man inte går så långt alla gånger. imorgon ska jag och aisi mysa hela morgonen. sen ska jag jobba 4 timmar och det är ju värt. kanske inte
längtar mest till lönen och göteborg på fredag så då går ju dagarna så lååångsaaaamt! vill ha helg! (läs: vill ha PENGAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0