skärtorsdag

idag är det en skär torsdag. kan man önska.

imorse försov jag mig. haha. skulle vara o fixa frukost på jobbet klockan kvart i 8. vid tio över ringde dom och undrade var jag var. "helvetes *Ä**KDALKALKS jälva Ä***ADLAK" sa jag. sen la vi på och jag fick stressa. skitdag.

hela örebro var dessutom och handlade på maxi redan klockan 10. vid klockan 1 kom resten av länet typ. skulle man kunna tro. så det fanns o göra så att säga. slutade 4 och tur va väl det, även om jag älskar och va där ibland.. haha. köpa största lådan med jordgubbar, hämta emma, åka hem. gud så skönt.
vi har gått promenad och gillat varandra bara. påsken är bäst. på många sätt o vis.

imorgon är jag ledig till halv 5.
wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0