snabbis




snabbhelg som vanligt. hinner knappt fatta att det är fre-lör-sön och sen är det måndag helt plötsligt
helgen har väl gått bra iallafall. gårdagens 12timmars pass gick snabbt som tusan. och idag gick det också
fort. så man ska väl inte klaga. även om jag gärna gör det :D

imorgon hade jag hoppats på att vara ledig. men då blir det jobb 11-19.30. sen ska jag va hemma
och mysa med min vovve hela tisdagen :D

mest besviken är jag över att jag inte hann med risbergskas vårkonsert. tusan vad roligt det hade varit och se!
så idag tröstade jag mig med lite shopping. så nu är det lugnt.

nej nu ni. tänkte lägga mig i soffan med täcke och tvinga mannen min att kolla nån av filmerna
jag fick på jobbet igår! som det ska va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0