tursdag

nervositeeeet
imorgon kommer jag skaka i knäna vill jag lova.
kommer vara så jäkla stolt imorgon kväll
om det inte går åt skogen. haha
is i magen. is i magen

idag är det min och aisis mysdag. eftersom hon har sina kvinnliga
problem kan hon inte vara på dagis så jag agerar dagmamma.
idag har vi hittills hunnit äta frukost, busa med grisen och alla hundra
pipleksaer, varit ute och nosat och lyssnat på ugglor.
vi får väl se vad vi hinner med mer. just nu snarkar hon och sover. haha

och värsta bästa grejen :) vi blir hela familjen hos emma nästa helg :)
pappa kunde följa med så på fredag blir det bildags till göteborg!
kan knappt vänta! ledig i tre dagar, ska bli skönt!





har roffat åt mig stans snyggaste sjal dessutom. kommer nog hänga runt halsen ett bra tag.
åhlens is the thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0