blueberry

foccacian blev onödigt god, såklarrt. recpet hittas här.

något jag verkligen vill göra, med risk att låta som en pensionär, är att plocka blåbär
blåbär är sjukt gott på många sätt och dessutom himla nyttigt.
(ni visste väl att blåbar är galet fulla med antioxidanter?)
men, jag har typ utvecklat en sinnessjuk fobi för björnar.
jag skojar inte.
jag vågar inte gå ut i skogen i rädsla om att monstrena är på besök i kilsbergen.
jag får helt enkelt muta någon att plocka åt mig, någon som inte är rädd för björnar
anmälan sker här haha



Kommentarer
Postat av: Emma



Jag kan plocka blåbär åt dig! Jag tar bara 600 kr/litern, som hittat ju ;)

2009-08-05 @ 18:06:22
Postat av: Anonym

haha tack emma, det låter ju som en himla bra deal!

2009-08-05 @ 19:14:16
Postat av: Hanna

inte för att skrämmas men vi hittade faktiskt björnbajs förra året uppe i bergen. Men björnen är mycket räddare för dig än tvärtom och så fort den känner minsta lukt av dig så lägger den benen på ryggen. :-D

2009-08-06 @ 00:53:23
URL: http://iloverico.bloggsida.se
Postat av: matilda

usch!

nallarna borde hålla sig norrland :(

2009-08-06 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0