men den jäveln

idag slutade jag klockan 5. skulle bara handla lite foodie till kvällen och sen sätta mig på cykeln hem
TRODDE JAG!
nån jävel har snott min cykel
seriöst vad är det för fel på folk?

råna en bank, kidnappa nån, gör vad ni vill! men man snor fan inte en cykel.

så nu vill jag bara påminna den jävla idioten (som har ansett sig så högfärdig att han/hon har rätten att ta min fina gamla cykel) att imorgon bitti börjar jag jobba klockan 07.00, så vid halv 7 förväntar jag mig att den personen står här med sin feta röv beredd att skjutsa mig till jobbet om det så är hagel, drivis och slut på luft i hjulen. jag ska dessutom fylla väskan med tegelsten så det blir extra jobbigt. sen ska jag tvinga det jävla patrasket att jobba hela dagen åt mig.

sen ska jag säga åt den vedervärdiga människan att det är dags att gå till arbetsförmedligen och skaffa sig ett jobb så man har råd att köpa sig en cykel istället för att ta andras.

han eller hon är såkert ful också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0