promenad

favoritpromenaden i stan är stora holmen och stadsparken, speciellt om det är fint väder som idag.
var ute och knatade en timme nu på förmiddagen och det var inte dumt vill jag lova.

igår provade jag en klänning på blu di blu på krämaren. helt plötsligt blir det kolsvart. strömavbrott börjde förbjudas för där stod jag men en klänning över huvudet och min egen låg någonstans på golvet. haha bara o leta i mörket. och inte nog med det så börjar idiotmänniskan som jobbar där tjata om att jag måste komma ut från provhytten. vad fan vill hon att jag ska göra? gå ut halvnaken? ja tydligen.

ful va hon också.

ja nu väntar duschen
sen matlagning.

sen kanske ipodköp

och sist men inte minst det förbannade jobbet
kul med 16-22.30 en fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0