ica lover

uppe med tuppen imorse och på något vis är det skönt?
samma pass imorgon som idag fast lite längre. tänker ta på mig så mycket som möjligt nu
framöver. vad ska man göra om man inte ska jobba liksom? träna?
ja, men dygnet har jag 24 timmar.
imorgon är det jag och penisonärerna på nautilus som ska kramas.

alla hjärtans dag var mysig med min familj.
hade dock velat träffa christoffer men han låg
hemma och mådde sämre än bra.
så jag fick kila stadigt med mamma, pappa och emma och aisi.
vi hade defenitivt en mysig hjärtdag med farmor
och farfar på ett hörn.
han är så söt förövrigt min farfar. han hade ringt till mamma ikväll och sagt att
det va hästhoppning på tv så att jag visste det och inte skulle missa det.
stort hjärta har han. och jämt så söt

igår hade vi schlagerfeber förresten. lili och susie var ju lätt bäst.
fortfarande snygga dessutom fastän de börjar närma sig rullatorstrecket.
och jag får lite ont i hjärtar eftersom den ena av dom är värsta djurhjälparen.
måns va väl bra men vad gjorde dom där h.e.a.t  där egentligen?
han såg ut som dom där långhåriga djuren som brukar vara med i starwars.
nu ska jag duscha så att min man vågar vistas i samma rum som mig.
sen blir det maglagning och beck på tv.
imorgon är det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0