jobbig lördag

kanske ingen jobbig lördag, men iallafall en jobblördag. börjar klockan fyra och slutar vid kvart över tio, så lite fritid har jag ju iallafall. har pysslat lite och kollat på skidskytte. kan nog inte bli bättre. matlåda har jag gjort också. är inte så dum som jag ser ut.

hade tänkte ta en långpromenad men jag hatar när det snöar. och det snöar liksom mördarflingor. asstora. får väl som om det snöar lika illa när jag ska gå till jobbet. kanske blir tvungen o åka buss iallafall. bajs.

igår hade vi mys. det va väl mysigt.

har hittat en yogakompis också. ida kände sig manad och till veckan ska det fixas tänkte jag.

nåja. dags för bussåkning snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0