snabbtisdag

idag var det en snabb tisdag. hela dagen har sprungit förbi på något vänster.
det blev sola, simma, bada och bubbelpool på haga med sandra, hanna, joanna, anna och josse.
det var mysigt och sånt gör man egentligen för sällan.
hann med en snabbvisit på stan innan. så sjukt mysigt inför alla hjärtans dag. vill ge mina kära
allt fint jag har hittat. måste akta mig så att jag inte blir nördig i såna här tider. och pank.
är väl lön snart igen kanske?

nu ska jag städa. låter väl rätt kul?
känner mig som blondinbella nu, men tusan vad
skönt det skulle vara att slippa städa ibland.
men är man kvinna så.

igår blev jag dessutom östersjöfadder. nu ska jag ta hand om sälisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0