sötgöte


vem skulle inte vilja ha en sån?
kanske det sötaste jag har sett.
en sån vill jag ha i mitt påskägg iår.

idag har jag jobbat förövrigt. var redan vaken när de ringde och ville ha mig. haha
så det va inge jobbigt.  09.30 - 19.00 satt som ett smäck om jag får säga det själv.
nu väntar jag på min karl, det är däremot lite jobbigt. skynda skynda.

idag har jag upptäck ett fenomen som framförallt verkar drabba karlar i medelåldern
och uppåt. skylla-ifrån-sig-febern verkar ha drabbat var och varannan gubbe, iallafall
dom som handlar på ica maxi. är det MITT fel att DU har gjort fel? är det MITT fel att DU har glömt
DITT kort i kassan? eller är det kanske JAG som ska sköta DIN storhandling varje vecka?
att erkänna att man har gjort verkar vara svårt. RIKTIGT svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0