extraordinär söndag

idag är det en skitsöndag. en såndär som det faktiskt var ganska länge sen det var. minns knappt. oftast var det när man fortfarande gick i skolan och hade lite småpanik för att det var måndag och att man var TVUNGEN att hitta på nåt roligt för sen var det ju en hel vecka kvar tills man var ledig nästa gång. idag är det så. och det finns inte ett skit o göra. alla ska bowla med en massa människor som jag inte vill bowla med och dessutom vill jag inte bowla för det känns inte roligt.

tänkte att jag kunde gå på bio. men nej just det. alla skulle ju bowla och dom som inte ska bowla har inte råd/vill va hemma/ ska göra något annat/jobbar/bor i göteborg, det vill säga 30 MIL härifrån. bajs också. man kanske skulle hänga sig i taknocken?

loggar in på msn för att där borde det ju finnas nån mysig person som vill spendera sin kväll med mig. men nej. bara dom som ska bowla. hittar inte en enda annan intressant människa. känner bara att en sälenvistelse kanske inte hade varit så tokigt.. då hade jag ju iallafall fått krypa ihop i min mans armar när det blir så här jävligt. men nejdå, jag stannade hemma istället. det var ju ett bra beslut.

har ju alltid min mor och far, men mamma har en axelinflamation och vill bara sova. pappa vill inte gå på bio med mig och vill nog mest sätta upp sin nya parabol på taket. alltså herregud. ska åka o hälsa på farmor och farfar o sen ska jag ha fruktstund med hyrd film från ica nära vintrosa. isn't that glaaaaamorus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0