jag är så sugen..

..på att åka bort alltså. är uttråkad på örebro och skulle inte säga nej till en dag, en vecka eller en månad i någon annan stad eller kanske i ett annat land? annan världsdel kanske? kan tänka mig nåt i den här stilen kanske:

 

fast samtidigt vore det kul med lite storstad kanske? som nåt sånt här:

new york vore inte jättefel..

eller kanske paris? nice? rom? eller skottland? island? eller kanske överallt? råna en bank och åka iväg i 4 år typ och sen va helt pank och börja jobba när man kommer hem. shit va kul. ska sova på saken tror jag.

imorgon tror jag förövrigt att jag är ledig. ska bli skönt. men innan dess ska jag sova skönt en hel natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0