måndagsexemplar

idag känner jag mig som ett måndagsexemplar. ser förjävlig ut i håret, förkyld som bara tusan och dessutom vill jag träna men det går ju inte för då kanske jag går o dör på kuppen. men det kommer bättre tider får vi hoppas. gick dessutom hem från jobbet igår när jag inte kunde sitta i kassan mer än 4 minuter utan att nysa och att snoret rann ut ur min stackars lilla näsa. mysigt va? hoho

igår kom christoffer hem från sälen och det va plus i kanten. guldstjärna.
vi mös och tittade på wildkids. haha det är bäst. blir det vårt nya program kanske?

kanske kan jag gå till jobbet imorgon? ingen feber och jag vill bara ut o röra på mig. bajssss.
lite bilder tänkte jag slänga upp från i lördags när hanna fyllde 20 men nu kom jag på att jag inte orkar. det är sjukt vad gamla vi har blivit förövrigt :)
nu ska jag umgås med mamma och aisi (som har blivit valp på nytt ? haha) och kolla på tv.

PYSSS
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0