oj sol?

vart ganska förvånad när jag vaknade imorse och såg att det var sol + att jag är ledig. känslan är helt okej om jag får säga så. började med att ta en långpromenad med mamma och aisi som förövrigt är galen. hur kan man vara 9 år i hundår och typ 63 i människoår och fortfarande bete sig som en valp? det är ett dilemma faktiskt. sen gick vi hem och gjorde tomatsoppa. rätt gott.

jag får stanna på maxi. kul grej och nu är det dags att slappna av. men ändå kommer prestationsångesten? skulle ju sluta med sånt skit? fuck och fuck. tänkte ta körkort nu iallafall om jag får lust. jag vill ju cykla?

ikväll ska vi ut och ha lite kvalitetstid, jag och tjejorna. de som kan och vill förstås. ska bli mysigt, känns som om de är 36778 tusen mil bort annars.

nåväl. dags för dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0