aj

skulle skära lite kyckling och råkade skära mig i fingret
hur ont får det göra?
aj
nu saknar jag nästan en fingertopp och tycker synd om mig själv
grinade nästan lite i min ensamhet och aisi fick trösta.

ikväll ska jag träffa mina kvinnor hemma hos sandra. det ska bli trevligt
har dessutom lyckats bra med mina tidbyten och som det ser ut nu
far jag och christoffer till stockholm nästa tisdag :)
hur mysigt som helst med lite minisemester!
på tal om minisemester så ringde emma förut. hon är på öland.
gud vad jag skulle vilja åka till öland. vädret kvittar, bara
jag får åka till öland!! mysigare ställe får man leta efter.
det är nog lite speciellt också efterom vi var där i princip varje sommar
när jag var liten. de veckorna var verkligen de bästa på hela sommaren!



nu ska jag ta mig lite melon och jordgubbar till ett avsnitt av sex and the city
sen ska jag trampa till sandra i regnställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0