det bådar gott

solen tittar fram och jag har jobbat klart för dagen
verkar som om det kan bli en himla bra och nästan ledig dag

uh jag försov mig lite imorse, det måste vara det värsta! det tar nästan 20 minuter att cyjkla till jobbet med min skitcykel, och när jag börjar 7 så vill jag alltid åka iväg 5 över halv.
när jag läser tidningen och äter frukost ser jag plötsligt att klockan är halv 7! på med kläder och borsta tänderna och slänga på mascara och hela faderullan ni vet och sen trampa som en tok i duggregnet. men jag hann!
hela dagen blir ju skev när man stressar på morgonen!

nej nu ni. vet inte vad jag ska göra idag? måste få liv i min karl som
är rätt svårt att återuppväcka från andra sidan

wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0