hej och hå

hallå mina små
ja idag är det tisdag och jag fattar ingenting
trodde det var torsdag och var skitlycklig på jobbet tills jag fick se schemat. JAHA

igår jobbade jag mellan 7 och 17 vilket var jämförbart med ett långt träningspass
jag tror att man springer 365 mil på en dag på ica maxi faktiskt
det är ju inte lite yta
och folk fortsätter fråga om vart schampoot står. hur svårt kan det vara? var tredje kund som
frågar något frågar om var tusan schampoot står.

igår kväll åkte vi till majas mormorochmorfars sommarstuga vilket var hur mysigt som helst
på lördag verkar det dessutom vankas utgång vilket inte känns helt fel just nu

på torsdag fyller min pappa år! jag längtar så, jag älskar verkligen släktkalas!
då är jag dessutom ledig aaaah göööötttt
emma har namnsdag också. får icke glömmas

nej nu ska jag tjata lite på kurris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0