helgen då jag inte finns

helg nr 1 på mitt schema är härmed döpt till helgen då jag inte finns.
under de dagarna, det vill säga fre lör och sön så spenderar jag min tid
på typ tre ställen. det vill säga i sängen, på min cykelsadel och så på ica maxi
det var det.
men nu vill jag meddela att jag existerar igen. im alive så att säga

och trött är jag. och frustrerad. tiden räcker inte till med allt jag vill göra.
hårfärgning, promenad, laga matlåda, duscha, plocka, packa till sthlm, måla naglar, bada fötter.
ne det låter lite orealistiskt att hinna allt detta efter kl 21, det inser jag nu. fram tills nu trodde
jag att det var jag som var seg i kolan och tog lång tid på mig.

imorgon jobbar jag 9-16, tiden som förtjänar en oscar eller något annat fint pris
sen ska jag slaaaapppaaa med min christoffer keränen

ska kanske försöka hinna måla the nails..
packningen är värst. död åt den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0