nej tack

kalla mig dum, elak, fördomsfull, fin i kanten, pryd eller vad ni nu känner för, men nu ska ni allt få höra.

här om dagen knallade jag in på lindex i hopp om att hitta något trevligt (även om det inte sker alltför ofta just där)
raffsar dock åt mig nåt stickat, nån klänning och en bikini och traskar iväg till provhytterna.
alla som någongång har varit på lindex i örebro vet hur det ser ut vid provrummen, att det finns en soffgrupp
med bord och fåtöljer där man kan sitta och vänta på sin jobbiga fru eller vem det nu är som har dragit med en in.
känner redan lukten innan jag SER det. här har alltså mamma 30+ lagt upp sin bäbis på bordet och byter bajsblöja förfullt.
jag har inget emot barn och mammor, och inte barnbajs heller för den delen, men tappar folk fullkomligt vettet?
blev mest förvånad och slank i ett provhytt med mina grejor. jaha där var den sagan slut tänker ni..

MEN INTE NOG MED DET!!!

det första jag ser när jag kommer ut genom provhyttsdörren är ett para enorma bröst som mamman blottar för hela världen. (ja eller hela lindex)
inget diskret här inte. nej, ner med hela tröjan och fram med alltihopa.
jag tror inte att någon bad om att få se hennes behag på sin shoppingtur?

ja, barn bajsar, jag vet. ja man måste amma för att barn är hungriga och måste äta. MEN HALLÅ!?
man kan väl iallafall vara lite diskret?
herrejeus

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med fullständigt! jag sa till folk att om jag gör sådär så får dom ge mig en fet smäll.

Det finns platser med skötrum i Örebro. Och det där med att flasha pattarna det begriper jag mig inte på. Jag försöker dölja mina så mycket som det går...och förresten har jag alltid flaska när jag befinner mig bland folk.

Du är varken dum,pryd elak eller fördomsfull...alltför många tappar vettet i samma stund som barnets huvud tittar fram

2009-07-19 @ 22:18:24
URL: http://iloverico.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0