weekend

helg är ju alltid mysigt, men vissa helger är bättre än andra.
igår jobbade jag till klockan 11 vilken är alldeles lagom för en lördag tycker jag.
mamma och emma hämtade mig och vi åkte till marieberg :)
himla skönt att slippa jobba lördag eftermiddagen för guuud vad mycket
folk det var!! då var det bättre att vara den som själv handlade! haha
köpte lite smått och gott där, bland annat skor en klänning och dynor till
stolarna på altanen. sen åkte vi hem och hade det mysigt i regnet och
åskan. gud vilket väder! aisi och emma var de rädda i våran familj, stackarna..
på kvällen gick jag och sandra på bio. såg drag me to hell som var rätt kass, men bio är alltid mysigt.
den va rätt overklig men väldigt läskig ibland så den va väl lite okej iallafall.

idag är det söndag och den är fullspäckad in i det sista!
johanna, martin, isabella och oskar har varit här en stund på förmiddagen så vi har
busat och lekt lite. hon har blivit så stor sen jag såg henne sist, och oskar var
det första gången jag träffade.. den lilla sötnosen!
i eftermiddag ska jag på tre års kalas hemma hos anton! måste bara köpa present först..
inte det lättaste till en treåring. ska bli kul och träffa lillebror wilmer som jag inte
har träffat än!

ikväll ska vi kanske bada :D
nu ska jag pyssla iordning mig och sen åka till min christoffer<3
ha en mysig söndag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

har du nån bild på Oskar? är så nyfiken :-D

2009-07-08 @ 01:04:04
URL: http://iloverico.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0