another day

ännu en måndag vilket  betyder jobb för de flesta men ett lite lugnare tempo för mig
ser inte fram emot den kommande helgen så nu blir det till att försöka få veckan att stanna
fyfan för den här fre/lör!!!!!! hatar dom. verkligen pain in the nån stans

igår var jag mest deppig för att jag skulle jobba men när jag väl var det gick det prima finemang
rätt kul o jobba med vissa, lyser verkligen upp timmarna rejält måste jag få lov o säga!
tur att man har arbetskamrater, eller hur?

min karl var snäll och mötte mig på cykel. det absolut bästa var att det va ljust!! klockan halv 11 på kvällen!
åkte o inhandlade massa nödvändigt och hem o kollade söndagsparty.
och bytte kort på kylskåpet! nu är det nytt o fint!

nu ska jag cykla till stadium outlet och kika om det är något att hänga i julgranen!
trevlig måndag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0