äntligen



äntligen lite sol! det var som om alla gjorde vågen när solen tittade fram några minuter utanför
glasväggarna. när jag slutade och kom hem var det också sol, så jag mamma och aisi
tog en promenad. nu snart ska jag och pappa ta oss ut och traska lite verkar det som.
hur skönt som helst med promenad.

det är prat om var midsommar ska firas och jag är lite sugen på allt möjligt
oftast blir det trevligt om man är på humör och har trevligt sällskap
och jag kan säga som så att mitt humör blir bara bättre och bättre ju närmre
helgen vi kommer :) och det har inte varit speciellt bra på senaste tiden.
fråga christoffer haha

imorgon planerar jag och pappa att hälsa på farfar när vi har slutat jobba
ska bli så himla mysigt
sen måste jag nog lägga mig i solariet, för med den här sommaren får man ju se
ut som en isbjörn året om annars. nåväl

 vad är det jag seeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0