cosy

min dag har varit mumma på många sätt o vis
imorgon hoppas jag på samma visa fast med mindre stress
att jobba idag var rena träningspasset. har förmodligen
sprungit 25 mil runt, runt inne på jobbet.
detta bevisar mitt superonda knä som definitivt ska straffas med en tid hos doktorn så snart som möjligt. aj säger jag bara...

nu är jag ledig! bara massvis med ledig
imorgon är det dessutom midsommar och det ska tamejtusan firas så det brakar
jag är verkligen sugen på att inviga min semester på bästa vis!

har dessutom varit med mamma och letat blommor i halva örebro haha
tillslut hittade vi några som föll moder i smaken så dom tjuvplockade vi
efter vägen. haha tyckte det blev väldigt tjusigt minsann

nu är det dags för kill bill 2 och fotbad framför tvn. känner på mig att jag kommer slockan så fort jag lägger huvudet på kudden men först måste jag hinna med o läsa lite i "snabba cash"

natti på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0