eskil

snart dags att åka till eskilstuna! som jag har längtat. som ett barn
ska bli så himla mysigt plus att det är kanonväder! kan väl knappast bli bättre?!

idag är det sista dagen på min semester, vilket känns rätt hemskt men samtidigt rätt okej..
ska bli skönt att komma iväg och tjäna lite pengar, och samtidigt kommer det kanske inte vara sånthär kanonväder hela sommaren, så då kan jag nästan likagärna jobba

igårkväll åkte jag och christoffer med pappa och aisi och badade i björktjärn. det var ju till och med varmt i vattnet!
jag älskar kvällsdopp, det måste vara det bästa

ne nu ni är det dags att förbereda dagens utflykt haha
ha en mysig måndag
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0