fraaaajday

idag är det fredag. jippi för er, dags att gå i ide för mig.
nejdå, jag ska va glad att jag håvar in pengar
om det nu är det man ska kalla det..

har funderat hela morgonen på vad som ska ske mer det här året.
och resten av livet också för den delen.
är så himla sugen på att göra grejer, mest på att resa just nu faktiskt
jag vill se allt möjligt, sånt som man inte kommer ha tid med när det är
dags att bli vuxen på riktigt. har varit sugen på att börja plugga ett tag nu
men det är nog inte dags än. om något år, kanske.
det är så svårt att släppa ett jobb där man har bra med timmar och
tjänar hyffsat med pengar bara. men jag skulle säkert få jobba kvällar o helger så
det skulle nog inte gå någon nöd på mig. men iallafall
jag är bara så rädd för att jag ska sitta där om 14 år och ångra att jag
inte gjorde det och det. det är dags att passa på medans man kan!

skön fredagsmorgon förövrigt. nu sitter jag med nybryggt kaffe och ska snart slira ut
på stan en stund innan jag ska träffa amanda och åka till jobbet för en helkväll till halv 11-11
cosy!!! (försöker jag intala mig.)
jag saknar min syster yster förövrigt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0