helvetesskorna

imorse trampade jag iväg till jobbet i solsken.
visste att det skulle börja tokregna lagom tills jag slutade jobbet på eftermiddagen
och packade därför ner de enda svarta och någorlunda heltäckande skorna jag äger.
sagt o gjort, för vem vill cykla hem i slask och helvete i vita converse. nej jag tänkte väl

dessa skor har jag haft i år och dar men de ser fortfarande oanvända ut..
AV EN ANLEDNING; det är tamefan djävulens påhitt, dessa skor.

jag älskar egentligen de här skorna, vet hur många som helst som har likadana och de är verkligen snygga som tusan. MEN så fort jag tar på mig dom så är det som det bildas en förbannelse! känner mig som en vilsen looser till 35årig asfet och asful människa med sneda framtänder, klumpfot och äcklig andedräkt. alla andra kläder jag har på mig blir helt plötsligt totalt ohippa och asfula och obekväma och jag får pms-besvär som en hel hjord av mens-kvinnor.
alltså ärligt talat, vad är det för fel på dessa skor?
de är ju fina!
det absolut sjukaste med detta är att jag om och om igen tar på mig dem. och förstör en hel dag!!
nej fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0