like it love it puss på mig själv

en av mina mindre snälla sidor (mot mig själv alltså) är att alltid komma på olika mindre attraktiva människor att känna mig som när jag inte är på topp. idag har jag exempelvis gått runt och intalat mig själv att jag kommer se ut som babben larsson när jag börjar komma till åren. nu är det säkert jätteunderhållande att vara en babbenkopia men det är inte direkt den kroppshyddan jag drömmer om i framtiden. så kom jag på den briljanta idén att först gå promenad och sedan duscha ,eftersom det kan få den gråaste dag att skina upp lite-lite-litegranna. och dra på trissor, nu kan jag till och med intala mig själv att jag är kate moss! underbara söndagkväll

haha nu ska vi grilla för hela slanten. emma is home and i lajk itt!
lite sugen på öl blir man i denna sommarvärme också
åh det är så underbart med semester!


Kommentarer
Postat av: Linda

du fick verkligen semester vid rätt tillfälle frugan, sol och värme :D

2009-06-22 @ 21:17:19
URL: http://linday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0