nästan ledig

idag har jag nästan varit ledig! jobbade 7-11. hallå hur skönt då?
älskar den som uppfann det passet.

och jag vill bada

det är ju inte lite varmt ute, jag håller på att rinna iväg faktiskt
men man ska inte klaga, snart sitter man där i höst och klapprar med tänderna och knäna och drömmer om bättre tider
istället skulle man åkta till skara sommarland och leva livet. det är det jag är mest sugen på nu. BADA

jag och christoffer ska åka och fira hans morfarfs födelsedag. jag slipper torka håret för vi ska åka cab!
gratis fön kallas det kanske

ikväll tänker jag kidnappa honom(christoffer alltså inte hans morfar), åka till bali och sola tills vi blir som pepparkakor
och bara ligga under ett parasoll och ha det så bra som det bara går. nej,så  bra ska vi inte ha det.

men man kan ju låtsas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0