nighhht

såg nyss vi hade i allafall tur med vädret, igen med älskling och den var väl kul. rätt så.
det är bara det att jag har lite problem med såna filmer när det är synd om folk och allt bara går fel
kan vara att jag känner igen mig.
vi har liksom en hel del otur i min familj när det gäller vissa grejer.
haha julafton förrförra året när bilen stannade och pappa sprang upp och ner för gatan med bil-
batterier och skit i typ två timmar o missade kalle anka. tillslut fick farmor hämta oss om jag
minns rätt. haha gud..

nu ska jag sussa så jag orkar upp i morgon
8-15 tack jesus och hans lärjungar

Kommentarer
Postat av: maria

`hahahha Tack jesus och hans lärjungar matilda du e så rolig! saknar dig tjejen. <3

2009-06-11 @ 11:22:14
URL: http://mmercedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0